متن زیبایی از کیانا-چه کنم؟ ...دفتری از خاطره ها
نويسنده : مازیار - ساعت 14:4 روز پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:,

        چه کنم؟


   کجا پیدایت کنم؟


   تو این شهر که مرا تنها گذاشته ای جز غم چیزی نمیبارد.


   هر چه قدر تقلا کنم نمیتوانم از شهر غریبی که تو مرا این گونه رها کردی نجات یابم.


   چگونه عاشقت شدم؟


   چگونه دیوانه ات شدم؟


   چگونه توانستی عاشقم نباشی؟


   چگونه توانستی دیوانه ام نباشی؟


     گرچه در این دنیا کسی از عشق لیلی و مجنون یاد نکرد اما کاش تو کنارم بودی و به یاد ان روزهای پر از ارمان باز

 از ماه و اسمان میگفتی و ای کاش بودی و میگقتی رهایم نمیکنی اما چه حیف که همیشه میگفتی در دنیای تو

 غرق شدم اما هیچ گاه ذکر نکردی که رهایم نمیکنی.یاد ان روزها بخیر عشق دیروزی من........
 



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت14:06---21 مهر 1390
khodaesh ghalebet mahshare

nashenes
ساعت18:52---20 مهر 1390
salam kheilyyyyyyyyy ziba bud khaheshan bazam az in sher ha bezarid

mahsa
ساعت20:10---18 مهر 1390
محشر بود بهترین شعری بود که تا حالا خونده بودم افرین


mahsa
ساعت20:10---18 مهر 1390
محشر بود بهترین شعری بود که تا حالا خونده بودم افرین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







shabo-mah

مازیار

shabo-mah

http://shabo-mah.loxblog.com

...دفتری از خاطره ها

متن زیبایی از کیانا-چه کنم؟

...دفتری از خاطره ها

سلام من مازیار هستم 18 ساله این وب برای شاعرایی که مثل یه ستاره ی کم سو و کم نور تو آسمون شعر ادب میدرخشن و یکی از آرزو هاشون اینه که نوشته هاشونو به دیگران ارائه بدن خودشونو به دیگران بفهمونن ساخته شده..تو .این وب برای هر شاعر یه اکانت میزارم به اسم خودش و شعراشو توی لینک خودش میزارم هر خواسته ای از وب دارید بگید من اجرا میکنم .::دوستون دارم::. شب است و ماه می رقصد ستاره نقره می پاشدنسیم پونه و عطر شقایق ها ز لبهای هوس الود زنبق های وحشی بوسه می چیند و من تنهای تنهایم در این تاریکی شب خدایم آه خدایم صدایت میزنم بشنو صدایم

...دفتری از خاطره ها

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog